نمایش نتایج جستجو برای
نویسنده: حمیدرضا کوشا
موارد یافت شده: 27
1 - Allocation of marketing budgets to customer acquisition and retention spending based on decision calculus (چکیده)2 - طراحی سیستم خبره جهت پیشبینی رفتار مشتری برمبنای بخشبندی مشتریان (مطالعه موردی : شرکت صنایع چوب و فلز تولیکا) (چکیده)
3 - A New Model for the Calculation of Customer Life-time Value in Iranian Telecommunication Companies (چکیده)
4 - ارائه یک روش ابتکاری برای حل مسأله طراحی چیدمان تسهیلات چند ردیفه با در نظر گرفتن هزینه فرصت (چکیده)
5 - انتخاب سبد بهینهی پروژهها در شرایط عدم اطمینان با استفاده از برنامهریزی تصادفی چند مرحلهای با قابلیت جایگزینی پروژهها در طول اُفق زمانی (چکیده)
6 - پیشبینی رویگردانی مشتری در صنعت بیمه با استفاده از تکنیک بردار پشتیبان (چکیده)
7 - مدل چند هدفه بودجه بندی سرمایه بابکارگیری برنامه ریزی آرمانی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی (چکیده)
8 - مدلی ترکیبی برای بودجه بندی سرمایهای بر اساس فرایند تحلیل شبکهای (ANP) و برنامهریزی آرمانی (چکیده)
9 - توسعه پایدار از طریق بازیافت با تمرکز بر بهینه سازی شبکه (چکیده)
10 - به کارگیری ریاضیات تصمیم در تخصیص بودجه های بازاریابی متکی بر زنجیره های مارکوف (چکیده)
11 - ارائه مدل مکانیابی تصادفی تسهیلات با استفاده از روش برنامه ریزی تصادفی (چکیده)
12 - بخش بندی بازار با مدل جدید RFMP و اولویت بندی بخش ها با روش AHP (چکیده)
13 - بخش بندی بازار و اولویت بندی بخشها مبتنی بر تصمیم گیری چند معیاره (چکیده)
14 - Customer Lifetime Value: Literature Scoping Map, and an Agenda for Future Research (چکیده)
15 - An Application of Discriminant Analysis for Measuring Customer Lifetime Value (چکیده)
16 - An integrated approach to budget allocation in partnership construction projects based on multiple criteria decision making (چکیده)
17 - شناسایی عوامل بحرانی موفقیت و شکست پروژه های استقرار سیستم مدیریت کیفیت در خدمات (چکیده)
18 - بخشبندی بازار به کمک مفهوم ارزش زمان عمر مشتری (چکیده)
19 - به کارگیری بهینه سازی استوار برای تخصیص بودجه های ارتباط با مشتریان (چکیده)
20 - کاربرد ریاضیات تصمیم گیری در مدیریت ارتباط با مشتری (چکیده)
21 - رویکردی پویا برای تخصیص بودجههای ارتباط با مشتریان (چکیده)
22 - اولویتبندی مشتریان با استفاده از ارزش دوره عمر مشتری و واریانس (چکیده)
23 - عوامل بحرانی موفقیت و شکست پروژه های استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9000) در بخش خدمات (چکیده)
24 - A Robust Optimization approach to Customer Equity Maximization (چکیده)
25 - A Robust Optimization Approach to Customer Equity Management (چکیده)
26 - A robust optimization approach to allocation of marketing budgets (چکیده)
27 - به کارگیری الگوی حذف فراگیر فعالیت های بدون ارزش افزوده در شرکت جهان افروز بر پایه مدیریت ناب (چکیده)